یا رب نظر تو برنگردد
دیروز تو اتوبوس نشسته بودم به اینکه کارهام تو چند روز قبل چه طور پیش رفته بود فکر میکردم.
"اگر امور دانشجویان بگه باید روال اداریش طی بشه چی؟ اگر تایید مدرک سر وقت انجام نشه چی؟ اگر دارالترجمه سرش شلوغ باشه کارمو قبول نکنه چی؟ "
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:28
یا رب نظر تو برنگردد
یه وقتایی هست که کلی زور میزنی و جون میکنی کلی خودتو خفه میکنی و به در و دیوار میزنی اما تهش از توان تو خارج میشه دیگه کاری از دستت برنمیاد و فقط میتونی منتظر نتیجه بمونی.
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:28
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:28
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:28
یا رب نظر تو برنگردد
این چند وقته متوجه یه گپ گنده تو خودم شدم.
وقتی منتظرم کاری انجام بشه و خبرش برسه! همهی کار و زندگیم رو تعطیل میکنم به یه دلیل مسخره: چون حسش نیست!
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:28